Bu Blogda Ara

23 Ekim 2011 Pazar

KOVANLARIMI BOYADIM,NUMARALANDIRDIM.











Uzun zamandan beri ertelediğim bir türlü vaktim olmamasından dolayı hepsi ayrı telden çalan kovanlarımın renklerini standart şöyle batkınız zaman içiniz açılacak bir ahenk içerisinde ,bakarken zevk alacağınız bir şekle sokmak istemekteydim.Aslında geciktiği de iyi oldu arıların fazla uçmadığı beni taciz etmeyecekleri bir zamana yani kış öncesine denk gelmiş oldu.:) Fazla kovanım olmadığı için olsa da bu aylar itibariyle fazla karıştırılamayacağı için arılar kovan içerisindeyken boyamak zorunda kaldım.Hazır boyamışken koloni takip işlemleri için her koloniye önceden reklamcı bir arkadaşa hazırlattığım numaraları da monte etmiş olduk.Bundan sonra arılığımızın bir köşesine oturur gönül rahatlığı içince tadını çıkartarak izleriz artık kovanları güzel oldu hoşuma gitti yaptığım iş …Boya olarak silikonlu dış cephe boyası tercih ettim.Ar-ge çalışmalarımızdan anımsadığım genelde arıcı arkadaşlar bu tür boya tercih etmekteler.





Bizde kafileye uyduk gönül ister söyle kütük kovanlarla nostalji yapmak ama orman bölgesine uzak olmanın dezavantajı bunlar zira üreten bile yok civarımızda.Netten eş dostun bloğundan görerek iç geçiriyoruz bakalım şimdilik.





Bu arkadaşlarda bizim askerler.Gerekirse şimdiden seve seve canlarını vermeye hazır gibi gözüküyorlar vatana .


Bu vesile ile terörü lanetliyor milletçe tek yürek olma temennisiyle şimdilik konumu kapatıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder