Bu Blogda Ara

8 Temmuz 2012 Pazar

YENİ KOVANLARIMIZI BOYADIK,BAL HASADINI YAPTIK.



ara molalarda bi tur kayısı  iyi geldi.


dapıcı dayı oturuyo.





Halil abim görür inşallah.Nerde o eski kazanlar.:)



Hobi falan derken sayımız artmakta hoş artsa nekadar artıyor ama benim kafamı dağıtmaya yetiyor birçok kalem iş peşi sıra çıkıyor bir cenge daldık gidiyoz bir alamete..Ahmet kardeşime hastalığı bulaştırdık ve ikimize arıcı ömer abimiz vasıtasıyla mersinden  yeni kovan tedarik ettik kendileri zahmetli olsada kendi malzemeleeri ile birlikte bizi kırmadı buralara kadar getirdi kovanlarımızı ustasından.bizde yeni arıcı Dapıcı ahmet abimizle birlikte fırsatını bulunca boyamaya karar verdik ve boyadık sezonun ilk balınıda hasat ettik 2012 itibari ile hava sıcaklıklarının normal altında ilerlemesi nektar akımını olumsuz etkileyince haliylede bizim ballar azaldı ehh ballarımızda Orcinal ötesi olunca konu komşu ve hısım akrabadan bize kalırsa heral bizde yeriz sanıyorum..

3 yorum:

  1. Kaçıracağınızı tahmin bile etmedim hatta aklımdan bile geçirmedim..saygılar sunarım..konya da havalar soğuk ilerlediği için hasatımızda bize kafi geldi..

    YanıtlaSil
  2. maşaallah abi sen hasat yapmışsın ben daha bal göremedim bu sene Konya merkezde...

    YanıtlaSil