Bu Blogda Ara

8 Temmuz 2012 Pazar

KARACADAĞDAYDIK

Hobi olarak yapmış olduğumuz arıcılık faaliyetleri dışında boş zamanımızda arkadaşlarımızla Konya Karapınar Yeşilyurt kasabası sınırları içerisinde bulunan Karacadağı gezdik sabahın ilk ışıkları ile erkenden saat 5:30 da yola çıktık ve zorlu ve bir okadar zahmetli 11 saatlik bir tırmanış yaptık tırmanış esnasında roma döneminden kalma Hayde antik kentini ve bir çok tarihi kalıntıları ve Ovacık dağ yaylasını gördük ..Hedefte Karacadağın zirve lerinden birisi olan Mennek kalesinde çay içip mangal yapmak ve zorlu 11 saatlik tırmanışın ardından nihayet ikindi vakti 3:30 da tepeye ulaştık ama birde bize sorun ziyaretimiz esnasında bize eşlik eden Turgut ve savaş arkadaşlarımızada teşekkür ediyorum şavaş kardeşimiz kalp pili takılı olmasına rağmen bizi mahfetti performansı süperdi....ya pil olmasaydı nasıl olurdu bilemiyorum artık.İnce ince üşenmeden yılmadan tarihi boyutunu özümsetti karacadağın.Bidaha ki sefere yatılı olarak 1-2 gece yapma planıyla ayrıldık karacadağdan akşam 8 civarında aşağıdaydık artık.