Bu Blogda Ara

22 Aralık 2013 Pazar

2013 KIŞI ARICININ ELİ BOŞ GÖNLÜ HOŞ

2013 Kışı oldukca sert ve soğuk geçmekte.Koloni kontrollerimiz esanasın da benim arılardan bir tane fire verme adayı mevcut.Oda bile bile ladeslerden birisi zayıf koloniyle kış denemesi.sonuç belliydi zaten.Diğerleri Çok şükür iyi...Arkadaşım ahmet abinin kolonileride kontrol ettik onda ise  iki fire verdi birisi açlıktan sanırım .Alttaki resim açlıktan ölen koloniye ait açlıktan arılar petek gözlerine kafalarını gömüyor ve öylece ölüyorlar.



Arılıkta işler az hatta hiç yok elimiz boş gönlümüz hoş geziyoruz yine kır bayır..Doğa insanın en iyi doktoru arkadaşı ..pisikoloğu  ;) Bembeyaz saf temiz, insana huzur veriyor.Kristal bir orman bembeyaz ne yalan söylüyor ne umut vaad ediyor ben buyum soğu ğum diyor adeta..






Arılarımıza bir defa daha oksalik asit buhar uygulaması yaptık güzün bir uygulama daha yapmıştık ve gerçekten cok güzel sonuçlar almıştık..


                                







                                Hava soğuk ortam sıcak..uzun ve sessiz kırlar..bembeyaz 












 Bizim hasanda bir fotoğrafçılı ruhu var nerelerden malzeme çıkartır sanat yapıyor adam bide objektif buğulanmasa..


                                                      Bir sanatta ben ona yaptım..






                                         Adam yiğit abi ne denirdi  es yiğidin bağrına deli soğuk es..

                                                Şu yiğitle bir pozda ben alım bari..






                    Ne derseniz deyin ben donsamda bu çayı içmeden gitmedim allahın izniyle şimdiye kadar...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder